استراتژی لوگو

بنیاد و پایه هر برند لوگوی آن است، وب سایت، بسته بندی و تمام پکیج های تبلیغاتی شما باید حاوی همان لوگو باشد تا مشتریانتان با آن ارتباط برقرار کنند. 

استراتژی - لوگو:

استراتژی برند شما این است که چگونه، چطوری، کجا، کِی و با چه کسانی میخواهید ارتباط برقرار کنید و پیام برند خود را اعلام کنید

محل و جایگاه تبلیغات شما ، کانال های توزیع ، و نحوه برقراری ارتباط بصری و شفاهی شما جزئی از استراتژی برند شماست.

استوار و ثابت بودن یک لوگو منجر به داشتن یک برند قوی می شود، بدین معنی که این ارزش افزوده در محصولات و خدمات کسب و کار به شما اجازه می دهد تا برای برند خود زمان و انرژی بیشتری صرف کنید تا مانند محصولات و خدمات مشابه و بدون برند نباشید، روشنترین مثال برای درک بیشتر این موضوع، یک شرکت بزرگ مانند اپل است و یک شرکت بدون برند خاص، چون اپل دارای استراتژی و لوگوی استوار و ثابت است، می تواند ارزش های زیادی را به محصولاتش اضافه کند و در نتیجه مشتریانش بابت آن پول بیشتری پرداخت کنند. همینطور لوگو یا آرم تجاری باعث می شود که مشتریان و مردم به یک درک ارزشی و احساسی نسبت به برند برسند.

بطور مثال نایک (nike) فقط امکانات منحصر بفرد در مجموعه محصولات ورزشی مهم نبوده است. برای لوگوی خود یک نمادی خاص در نظر گرفته است و تمامی محصولاتش را با آن لوکو می پوشاند و امیدوار است مشتریانش با دیدن آن در محصولات ورزشی اش، احساسات خوشایندی داشته باشند.

سخن روز

اگر به دنبال موفقیت نروید خودش به دنبال شما نخواهد آمد .

مارو اکلینز