مفهوم و اصول سئو در سال 2018

آیا قوانین تغییر اساسی کرده اند؟
آیا مطالب گذشته هنوز هم قابل استفاده هستند؟
آیا میان بری برای سئو وجود دارد؟
آیا مفاهیم و اصول سئو تغییری کرده است؟
حقیقت این است که درک مفهوم عبارت SEO (بهینه سازی موتور جستجو) زمان بر است.
ولی اگر می خواهید از منحنی گمراه کننده ی مقاله seo در سال جدید در امان باشید، شما فقط باید در زمان کافی و معین، تلاش لازم را برای نتیجه گرفتن انجام دهید.
سعی کنید که از تاکتیک های copy و paste استفاده نکنید. این دقیقا به چه معنا می باشد؟
خوب به منظور شرح قوانین اساسی برای شما، اجازه دهید با یک داستان شروع کنیم.
"بیایید وانمود کنیم که شما یک کار جدید شروع کردید و سپس به منظور تأمین هزینه های مربوطه وارد یک بانک می شوید. شما با مدیر یک بانک نشسته اید و شروع به صحبت در مورد کار جدید خود می کنید. طرح خیره کننده ای از کار خود به او ارائه می دهید. شما به او توضیح می دهید که آخرین و بهترین محصولات را می فروشید.
این کار طراحی شده که حتی باهوش ترین مشتری ها را در صنعت X تحت تاثیر قرار دهد. دقیقا مثل زمانی که تکنولوژی جدیدی پا به عرصه می گذارد و سریع همگانی می شود. شما به مدیر بانک می گویید که به یک وام یک میلیون دلاری نیاز دارید پس از توضیحات مبسوط شما مدیر بانک به شما خیره می شود و سپس بعد از یک مکث طولانی و ناخوشایند او از شما درباره ی وضعیت مالی دو یا سه سال آخر شما می پرسد.
ولی شما با خود می گویید: پول؟ کدام پول؟ ما فقط میخواهیم یک کسب و کار راه بیاندازیم. تازه می خواهیم شروع کنیم این کار عالی برنامه ریزی شده. شما دوست ندارید جزئی از این باشید؟ و با یک نگاه خشمگین دیگر مواجه می شوید. این بار او سرش را تکان می دهد، به کاغذ پاره هایی که شما به او داده اید خیره می شود، بلند می شود، با شما دست می دهد و شما را با نگاه و لبخندش تا در خروجی بانک بدرقه می کند. "

نتیجه ی اخلاقی این می باشد که اکثر مردمی که در سال 2018 سعی می کنند از سئو نتایج فوق العاده بگیرند، تازه کار هستند. آنها اخیرا یک وب سایت را ثبت کرده اند و سعی دارند به وسیله یک کلید واژه بزرگ و بسیار رقابتی و با استفاده ار مطالب آماده و بصورت copy و paste در رتبه های اول موتور جستجو قرار بگیرند. بعد از 6 ماه تلاش و کار و امتحان کردن همه راهکارها، سئو را رها کرده و به سمت تبلیغات کاغذی و سنتی بر می گردند.
یقینا تبلیغات سنتی خوب هستند. اگر بخواهید توسط سئو تبلیغات خود را پیش ببرید، شما در مرحله ی اول نیاز به یک وب سایت دارید که از طریق آن بتوانید محصولات خود را معرفی کنید. یکی از راه کارهای پیش رو برای بهبود سئو در سایت استفاده از رسانه های اجتمائی است که از طریق آن بتوانید مطالب خود را منتشر کرده و مطالبتان را در اختیار عموم قرار دهید مسلما ساخت یک کانال فروش و استفاده از تبلیغات در فیس بوک، گوگل، یوتیوب، تلگرام یا اینستاگرام احتمالا سریعترین و ارزانترین راه هایی هستند که شما می توانید بصورت آنلاین کسب درآمد کنید و طرح یا محصول خود را در اختیار مشتریان برای فروش قرار دهید.
رسانه های اجتماعی یکی از راه کارهای اولیه برای بهینه سازی سئو می باشد شما برای اینکه بتوانید در سال 2018 یا سال های بعد از آن تبلیغات مطلوبی داشته باشید، نیازمند درک مفاهیم سئو هستید.
این همان چیزی است که سئو می تواند برای شما در سال 2018 یا به طور مشخص در هرسالی انجام دهد.

ساختار اصلی SEO
قبل از اینکه شما به سراغ قوانین جزئی و خاص یا استراتژی های SEO بروید، شما اول باید مفهوم 3 ستون اصلی سئو را درک کنید. اگر ما به ابتدای الگوریتم های موتور جستجوی گوگل برویم، page rank را کشف می کنیم.
در حال حاضر همه چیز قطعا از قبل تغییر کرده است. امروزه فرآیند سئو بسیار گسترده شده است. مطمئناً مردم خواهند گفت که لینک ها همه چیز هستند.
ولی قبل از اینکه وارد تکنیک ها و جزئیات بشویم، شما نیاز به درک سه ستون اصلی مفهوم seo دارید. شما میتوانید این را به عنوان قوانین پایه شروع در نظر بگیرید. در گذر زمان قوانین تغییر کرده اند ولی ستون ها هنوز هم همان هستند.
1. قدرت و اعتبار
اعتبار و قدرت به کیفیت و حجم لینک های ایجاد شده به میزان زمان بستگی دارد. هرچه اعتبار یک وب سایت بیشتر باشد، لینک های ارزشمند بیشتری را میتواند از خود عبور دهد. همچنین شما می توانید قدرت و اعتبار یک سایت را از طریق ابزارهایی چون mozbar یا semrush بسنجید. مجوز دامنه (da) و نمره ی دامنه (ds) دو راهی هستند که این شرکت ها میزان اعتبار دامنه را تعیین می کنند. با این حال هیچ نمره ای پایدار نیست و بدون تغییرات یا بهبود در سئوی شما بدست نخواهد آمد و این شاید هفته ها و ماه ها وقت لازم داشته باشد تا نتایج مشخص شود.
2.محتوا
محتوای سایت بسیار مهم است. در حقیقت اهمیت این امر به طرز چشمگیری افزایش یافته است. رفته رفته روزهای استفاده از نرم افزارها برای تولید محتوای بی کیفیت از بین رفته است و امروزه محتوای شما باید بی عیب و نقص باشد و لازم است ارزش آفرینی کند و بازدید کنندگان را جذب کند. هرچه محتوا ارزش بیشتری داشته باشد، کاربران بیشتری آن محتوا را به اشتراک می گذارند و به نوبه ی خود، رتبه ی بسیار بالایی هم می گیرد. در محتوای خود به شدت سرمایه گذاری کنید و ثمره ی میوه ی آن را بچینید.
3.شاخص سن
شما زمانی که یک محتوای مناسب در دامنه خود ثبت می کنید نیاز به زمانی دارد تا آن لینک موقعیت مناسبی در گوگل پیدا کند. این مدت زمان ها همان شاخص سن دامنه است. شما هر چه سایتتان قدیمی تر شود. لینک های مؤثر بیشتری در گوگل خواهید داشت.

سخن روز

اگر به دنبال موفقیت نروید خودش به دنبال شما نخواهد آمد .

مارو اکلینز