<style>img[data-jchll=true]{display:none}</style>

تعریف برندینگ

ارسال نظر

برندینگ یکی از مهمترین جنبه های هر کسب و کار است، چه بزرگ باشید چه کوچک، خرده فروش باشید و یا پیمانکار، یک استراتژی برندسازی موثر، مرز عمیقی در بازار های رقابتی به کسب و کار شما می دهد. اما دقیقا برند چه معنایی دارد؟ چگو نه بر کسب و کار کوچکی مانند شما می تواند تاثیر بگذارد؟

ساده بنگرید،

  • برند، قول و یا پیمانی است که شما به مشتریانتان می دهید.
  • برند به مشتریان می گوید که از محصولات و خدمات شما چه انتظاری میتوانند داشته باشند و تفاوت شما را بین انواع پیشنهادات دیگر در بین بازار های رقابتی نمایان می سازد
  • برند از اینکه شما چه شخصی هستید، چه شخصی می خواهید باشید و مردم از شما چه درکی دارند، نشات گرفته است.

 

آیا شما در صنعت خود نوآوری کرده اید؟ باتجربه هستید؟ و یا قابل اعتماد؟

  • آیا محصول شما قیمت بالا و کیفیت بالایی دارد؟
  • و یا برعکس قیمت و کیفیت پایینی دارد؟

شما بعنوان یک برند نمی توانید هردوی آنها باشید، و همه مردم را با انواع محصولات (با کیفیت و قیمت بالا، بی کیفیت و ارزان) خود پوشش دهید. هرشخصی هستید می بایست خودتان را محدود کنید به اینکه مشتریانتان چه می خواهند و چه انتظاری از شخص شما دارند.

چیزی در اینجا بگو
لغو
شما مهمان هستید ( ثبت نام ؟ )
یا ارسال به عنوان یک مهمان
در حال بارگیری نظر ... نظر بازسازی خواهد شد بعد از 00:00 .

اولین نفری باشید که نظر می دهید.

سخن روز

انسانها به ندرت موفق می شوند مگر اینکه از کاری که انجام می دهند، لذت ببرند.

(دیل کارنگی)

گواهینامه ها

حمایت کننده ها